Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
Łańcut, 3 stycznia 2020 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w Rakszawie
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w ww. postępowaniu przetargowym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Prywatny Przewóz Osób Zdzisław Kwoszcz 37-111 Rakszawa 1437 za cenę 81 783,00 PLN brutto.
INFORMACJA z otwarcia ofert w dniu 23 grudnia 2019 r. o godz. 11.30 w przetargu nieograniczonym na dowóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w Rakszawie
Przed przystąpieniem do otwarcia ofert poinformowano, że złożono 1 ofertę oraz odczytano kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 80 000 zł brutto. Po otwarciu każdej z ofert odczytano firmę (nazwę) oferentów, oferowane ceny i pozostałe kryteria, które kształtowały się następująco:
Numer oferty-Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy: Prywatny Przewóz Osób
Zdzisław Kwoszcz 37-111 Rakszawa 1437
Kryterium I – Cena oferty brutto w PLN – znaczenie 60 %: 1,95 zł/km tj. 81 783,00 zł
Kryt. II – Parametry techniczne-norma spalania – znaczenie 20 %: EURO4
Kryt. III – Parametry techniczne-rocznik pojazdów – znaczenie 20 %: 2005
Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w okresie od 7.01.2020 r. do 22.12.2020 r.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Warunki płatności: zgodnie z wymaganiami siwz na podstawie faktury VAT, termin płatności faktury wynosi 14 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu.
Na tym zakończono otwarcie ofert.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 wymienionej ustawy.
ZAMAWIAJĄCY: Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
Łańcut, 23 grudnia 2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w ww. postępowaniu przetargowym jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Przewóz Osób „EXPRES-BUS” Józef Balawejder Ul. Sokoła 3, 37-100 Łańcut
za cenę 89 332,20 PLN brutto.
ZAMAWIAJĄCY:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
- Piłsudskiego 70/3, 37-100 Łańcut
Łańcut, 28.12.2015r.
ŚDS8236.112.2015
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie oferty na:
Wykonanie projektu budowlanego przebudowy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie znajdującego się przy ul. Piłsudskiego 70/3 na działce o numerze ewidencyjnym 2879/16 wraz z poprawą estetyki otoczenia oraz jego użyteczności.
Ofertę należy złożyć w terminie do 05 stycznia 2016 r.
w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie przy ul. Piłsudskiego 70/3.
Oferta musi zawierać określenie ceny brutto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, kosztów eksploatacji, parametrów technicznych, terminu płatności, innych warunków realizacji zamówienia itp.*
*niewłaściwe skreślić
______________________________
(podpis kierownika zamawiającego)
W załączeniu:
1/ Opis przedmiotu zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIA W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie zaprasza do składania ofert na wykonanie pełnego projektu budowlanego PRZEBUDOWYbudynku przy ul. Piłsudskiego 70/3 wraz z poprawą estetyki oraz jego użyteczności.
- ZAMAWIAJĄCY
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
- Piłsudskiego 70/3
37-100 Łańcut
tel.: 17-225-83-51
- RODZAJ ZAMÓWIENIA
Usługi
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (ZAKRES)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie znajdującego się przy ul. Piłsudskiego 70/3 na działce o numerze ewidencyjnym 2879/16 wraz z poprawą estetyki otoczenia oraz jego użyteczności:
- Wykonawca zobowiązuje się, w szczególności do wykonania następujących Prac:
- mapy do celów projektowych,
- inwentaryzacji budowlanej istniejących budynków,
- c) ekspertyzy technicznej stwierdzającej stan techniczny istniejących obiektów i zakres przebudowy,
- d) projektu budowlany i wykonawczy przebudowy budynków w zakresie:
- przebudowa dachów wraz z pokryciem i orynnowaniem
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych
- projekt osuszenia zawilgoconych ścian
- remont tynków wewnętrznych– przebudowa
- projekt budowlany i wykonawczy odwodnienia ścian fundamentowych (drenaż),
- projekt małej architektury ( zieleń, miejscami do wypoczynku),
- projekt ogrodzenia działki na której znajduje się budynek,
- kosztorysy inwestorskie,
- przedmiary robót,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
- niezbędne uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
- Wykonawca wykonywał będzie jednocześnie nadzór autorski nad wykonawstwem Prac związanych z Inwestycją. (minimum 15 wizyt w terenie potwierdzonych w biurze Zamawiającego. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje w szczególności:
- stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową,
- uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wszystkie zadania związane z Pracami, nieokreślone w niniejszej Umowie, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia Inwestycji w sposób zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy
- Wykonawca zobowiązuje się współdziałać z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania umowy.
- Wszelkie dokumenty wytworzone w związku z wykonywanymi Pracami przekazane zostaną Zamawiającemu w formie: papierowej w 5 egzemplarzach / w formie elektronicznej w formacie PDF / na płycie CD
Wspólny słownik zamówień (CPV) – 71221000-3 -Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
– 71421000-5-Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
Dokumentacja musi zostać sporządzona w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z :
- *Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie kreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389)
- *Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 202, poz.2072
- *Rozporządzeniem Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Z dnia 27 kwietnia 2012 r.)
- TERMIN REALIZACJI ZADANIA
Zlecenie należy wykonać do dnia 29.02.2016
W ramach zlecenia należy do określonej wyżej daty dostarczyć kompletną dokumentację projektową. Dopuszczalne jest dostarczenie w terminie późniejszym (nie dłuższym niż do 31.03.2016) decyzji administracyjnej (pozwolenia na budowę), jeżeli wynika to z terminów niezależnych od Zleceniobiorcy.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY, JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp., Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Wykaz wykonanych usług (co najmniej 2) o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena znaczenie 100 %
- Kryterium stanowi kryterium mierzalne, będzie oceniane w skali od 0 do 100 pkt, obliczane, jako:
(cena oferty najniższej x 100) : cena oferty badanej = liczba punktów
- Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która w wyniku wyliczenia uzyska największą liczbę punktów.
- MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Sporządzone oferty należy składać na formularzu ofertowym w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie 37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 70/3 do dnia 05.01.2016 r.
Oferta powinna posiadać oznaczenia
OFERTA NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, zaś podstawę przekazania należności na konto Wykonawcy stanowić będzie dostarczona faktura wraz z podpisanymi dokumentami odbiorowymi
- Termin płatności: do 21 dni od dnia dostarczenia faktury i protokołu zdawczoodbiorczego do Zamawiającego
- INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli .
- INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający udostępni obiekt do oględzin po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel.: 17 225 83 51.
- Wszelkie zapytania należy przesyłać na adres sdslancut@onet.pl.
ZAMAWIAJĄCY:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
ul. Piłsudskiego 70/3, 37-100 Łańcut
Łańcut, 10.12.2015r.
ŚDS8236.112.2015
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO MODERNIZACJI BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie oferty na:
Wykonanie projektu budowlanego modernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie znajdującego się przy ul. Piłsudskiego 70/3 na działce o numerze ewidencyjnym 2879/16 wraz z poprawą estetyki otoczenia oraz jego użyteczności.
Ofertę należy złożyć w terminie do 17 grudnia 2015 r.
w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie przy ul. Piłsudskiego 70/3.
Oferta musi zawierać określenie ceny brutto, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, kosztów eksploatacji, parametrów technicznych, terminu płatności, innych warunków realizacji zamówienia itp.*
*niewłaściwe skreślić
______________________________
(podpis kierownika zamawiającego)
W załączeniu:
1/ Opis przedmiotu zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO MODERNIZACJI BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIA W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie zaprasza do składania ofert na wykonanie pełnego projektu budowlanego modernizacji budynku przy ul. Piłsudskiego 70/3 wraz z poprawą estetyki oraz jego użyteczności.
1. ZAMAWIAJĄCY
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie
ul. Piłsudskiego 70/3
37-100 Łańcut
tel.: 17-225-83-51
2. RODZAJ ZAMÓWIENIA
Usługi
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (ZAKRES)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie znajdującego się przy ul. Piłsudskiego 70/3 na działce o numerze ewidencyjnym 2879/16 wraz z poprawą estetyki otoczenia oraz jego użyteczności:
- Wykonawca zobowiązuje się, w szczególności do wykonania następujących Prac:
- mapy do celów projektowych,
- inwentaryzacji budowlanej istniejących budynków,
- c) ekspertyzy technicznej stwierdzającej stan techniczny istniejących obiektów i zakres przebudowy,
- d) projektu budowlany i wykonawczy przebudowy budynków w zakresie:
- przebudowa dachów wraz z pokryciem i orynnowaniem
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian zewnętrznych i wewnętrznych
- projekt osuszenia zawilgoconych ścian
- remont tynków wewnętrznych– przebudowa
- projekt budowlany i wykonawczy odwodnienia ścian fundamentowych (drenaż),
- projekt małej architektury ( zieleń, miejscami do wypoczynku),
- projekt ogrodzenia działki na której znajduje się budynek,
- kosztorysy inwestorskie,
- przedmiary robót,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
- niezbędne uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
- Wykonawca wykonywał będzie jednocześnie nadzór autorski nad wykonawstwem Prac związanych z Inwestycją. (minimum 15 wizyt w terenie potwierdzonych w biurze Zamawiającego. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje w szczególności:
- stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową,
- uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wszystkie zadania związane z Pracami, nieokreślone w niniejszej Umowie, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia Inwestycji w sposób zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy
- Wykonawca zobowiązuje się współdziałać z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania umowy .
- Wszelkie dokumenty wytworzone w związku z wykonywanymi Pracami przekazane zostaną Zamawiającemu w formie: papierowej w 5 egzemplarzach / w formie elektronicznej w formacie PDF / na płycie CD
Wspólny słownik zamówień (CPV) – 71221000-3 -Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
– 71421000-5-Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
Dokumentacja musi zostać sporządzona w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z :
- *Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie kreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389)
- *Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 202, poz.2072
- *Rozporządzeniem Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz. U. Z dnia 27 kwietnia 2012 r.)
4. TERMIN REALIZACJI ZADANIA
Zlecenie należy wykonać do dnia 31.01.2016
W ramach zlecenia należy do określonej wyżej daty dostarczyć kompletną dokumentację projektową. Dopuszczalne jest dostarczenie w terminie późniejszym (nie dłuższym niż do 31.03.2016) decyzji administracyjnej (pozwolenia na budowę), jeżeli wynika to z terminów niezależnych od Zleceniobiorcy.
5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY, JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp., Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Wykaz wykonanych usług (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena znaczenie 100 %
- Kryterium stanowi kryterium mierzalne, będzie oceniane w skali od 0 do 100 pkt, obliczane, jako:
(cena oferty najniższej x 100) : cena oferty badanej = liczba punktów
- Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która w wyniku wyliczenia uzyska największą liczbę punktów.
7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Sporządzone oferty należy składać na formularzu ofertowym w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie 37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 70/3 do dnia 17.12.2015 r.
Oferta powinna posiadać oznaczenia
OFERTA NA WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO MODERNIZACJI BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/3 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM 2879/16 WRAZ Z POPRAWĄ ESTETYKI OTOCZENIA ORAZ JEGO UŻYTECZNOŚCI.
8. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, zaś podstawę przekazania należności na konto Wykonawcy stanowić będzie dostarczona faktura wraz z podpisanymi dokumentami odbiorowymi
- Termin płatności: do 21 dni od dnia dostarczenia faktury i protokołu zdawczoodbiorczego do Zamawiającego
9. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli .
10. INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający udostępni obiekt do oględzin po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel.: 17 225 83 51.
- Wszelkie zapytania należy przesyłać na adres sdslancut@onet.pl.
11. ZAŁĄCZNIKI
- Wzór oferty
- Istotne postanowienia umowy
- Wykaz wykonanych usług